Friday, June 19, 2009

Syukur ya Ilahi...ku diberi peluang lagi...


Alhamdulillahirabbil alamin wa bihi nasta'iin...
Segala puji hanya layak bagi Allah, Tuhan sekalian alam..yang memiliki kekuasaan seluas langit dan bumi..
Selawat dan salam buat Junjungan Nabi mulia, Muhammad alMusthofa..khotimul anbiya..moga kita mendapat syafaat baginda di sana..
Syukur kerana Allah masih mengizinkan saya buat kesekian kalinya menggunakan nikmat teknologi dunia..mudah2an apa yang sedang dan bakal dikongsi di sini, dapat memberi manfaat dan kebaikan kepada semua..

Matlamat saya hanyalah satu, iaitu berusaha mencari ruang dan peluang untuk memburu dan meraih redhaNya..bukan sekadar untuk kehidupan di dunia bahkan moga menjadi saham buat sepeninggalan ke negeri abadiNya...amiin

Harapan saya sebagai pihak penulis, pengunjung juga tidak lokek untuk berkongsi dan menjadikan teratak ini sebagai wadah untuk sama2 memperbaiki diri ke arah yang lebih baik dan diredhai Ilahi...

"Jika ada yang baik dariku, ikutilah...namun, jika ada yang buruk, tinggalkanlah dan jauhkanlah..dan jangan biarkan aku terus dalam alpa..sebaliknya tegurilah aku agar aku juga baik seperti kalian"...
syukran ilaikum...
salam perjuangan..salam mujahadah ilAllah......

No comments:

Photobucket