Wednesday, November 25, 2009

Jemputan ke Majlis Perkahwinan..


Baru hari tu cerita tentang khitbah...tup tap dah keluar pasal walimah pulak...
Jangan risau semua, saya bukan jenis kawan yang lupakan kawan..jadi, sempena hari yang baik lagi bahagia ni...saya nak menjemput kenalan dan handai taulan yang mengenali..


akhi saya,
MOHD FAIZOL BIN ENDUT
&
(zaujahnya)
SITI ANISAH BINTI HJ AHMAD
KE MAJLIS PERKAHWINAN MEREKA DI ALAMAT SPT BERIKUT:

RUMAH PENGANTIN PEREMPUAN:
15HB NOVEMBER 2009/AHAD
JALAN ROSE ,BATU 7 IJOK
SELANGOR DARUL EHSAN

RUMAH PENGANTIN LELAKI:
21 NOVEMBER 2009/SABTU
2356-A KAMPUNG SUNGAI DERHAKA
21100 KUALA TERENGGANU

Hehe...sabar semua, sabar...dah terang lagi terbukti tu...bukan saya ye..tapi jemputan ke perkahwinan akhi saya..nak hebahkan pada teman2 seperjuangan yang mengenali akhi Faizol,sebab saya tak berkesempatan ke kenduri akhi...afwan ya akhi...
Semoga masjid baru yang dibina, aman damai, penuh rahmat, barokah dan mawaddah serta mengundang redha Allah..Tahniah buat akh Faizol dan ukhti Anisah atas perkahwinan antum..

2 comments:

Huda Idris said...

suspen je maziah ni..

srikandimuslim said...

haha...ap yg suspen nye??kn dh terang lagi bersuluh tu???sj je nk provoke....mekaseh, ad jgk yg sudi komen...hehe

Photobucket