Sunday, January 24, 2010

ADMIN: BEREHAT SEMENTARA WAKTU....


Assalamualaikum...
Musim final exam makin hampir..iaitu akan bermula pada 10 Feb 2010 dan berakhi sehingga 23 Feb 2010. Jadi, bagi membuat persediaan dan memberi laluan kepada diri sendiri serta ingatan kepada diri sendiri dan sahabat2, blog ini akan berehat sementara waktu sehingga habis paper nanti...

Kepada pembaca tetap (ada ke??huhu...)dan yang sudi berkunjung ke laman ini, saya mohon jutaan kemaafan kerana terpaksa berehat sementara.tapi ucapan ribuan terima kasih saya hadiahkan atas kesudian kalian meninggalkan jejak barang seNOKTAH d laman saya.saya amat hargai...syukran jazilan.. Doakan saya mumtaz dalam imtihan nanti..

Kepada teman2 dan adik2 di kampus UIAM PJ, penulis mendoakan kalian sukses dalam peperiksaan nanti...bittaufiq wan najah..

Ala kulli hal, wassalam........




No comments:

Photobucket